JANGAN BIARKAN SAKIT KETIKA KENCING SAMPAI TAHAP KRONIK HINGGA PERLU DI OPERATE !!!!

“Selama ini kencing tak lancar  dan sakit, pagi batu ni keluar… alhamdulillah setelah saya makan ubat ini“.

“Baru 2 hari makan kesan dia ketara sgt. Rasa2 ya saya ngan dengan ubat ini”.

 AKTIVITI HARIAN TERGANGGU KERANA MASALAH KENCING TAK LAWAS?

Fakta menunjukkan 50% Lelaki di Malaysia ada masalah ini dan masih wujud sampai sekarang walaupun dah cuba macam-macam produk

SEKARANG ABANG Kecewa Dengan MASALAH Yang Dihadapi Seperti Ini kan? 

👉Terlalu kerap kencing

👉Rasa sakit ketika buang air kecil

👉Sukar kawal ketika buang air kecil

👉Keluar cecair dari saluran kencing

👉Aliran air kencing yang lemah

👉Air kencing berbau

👉Air kencing bernanah

👉Air kencing berdarah

Berdasarkan pengalaman kami selama 5 tahun, ini antara SEBAB UTAMA ramai yang MENGALAMI kencing tak lawas/ kerap kencing..

🤨 Prostat Bengkak

🤨 Tahan kencing(ini yang paling ramai)

🤨 Batu karang

🤨Kencing manis

🤨 Masalah saraf

🤨Kencing kotor

🤨Kancer pundi kencing

Kalau abang ada masalah Kencing tak lawas atau masalah Kerap kencing, WAJIB Rawat Segera dan cegah awal, sebab kalau tak rawat awal-awal, kemungkinan besar akan berlaku effect kepada diri dan keluarga. 

Masalah ni akan boleh menyebabkan rasa tak puas bila kencing, air kencing masih lagi menetes walau sudah berhenti kencing, lama kelamaan perasaan was was pula datang bila nak solat sebab air kencing sudah tak terkawal lagi.

Masalah ni juga akan menyebabkan susah tidur malam sebab selalu nak kencing, kerja dan aktiviti harian bersama keluarga terbantut akibat kerap ke tandas. 

Saya tekankan kepada abang abang, kalau ada masalah ni, tolonglah rawat segera, untuk mengelak daripada masalah yang tak baik berlaku.

INI DIA!! PUNCA UTAMA MASALAH KENCING TAK LAWAS BERLAKU

ANTARA PUNCA UTAMA DISEBABKAN KENCING MANIS

 DAN PEMAKANAN YANG TIDAK TERATUR

INI CONTOH PUNDI KENCING TAK NORMAL

Pundi Kencing Tiba-Tiba Mengecut Pundi Menyebabkan Rasa Tak Tahan Nak Kencing..

Sekali Gus Menyebabkan Prostat Membengkak Sehingga Kencing Menjadi Tak Lawas Dan Asyik Kencing Menitis

 

MEMPERKENALKAN AYYU RIJAAL LULUS KKM

AYYU RIJAAL ini di formulasikan oleh seorang pakar herba dengan mengambil kira dos yang sesuai dan selamat untuk tubuh manusia. 𝟭𝟬𝟬% 𝘀𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗜𝗔𝗗𝗔 𝗸𝗲𝘀𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗶𝗻𝗴𝗮𝗻.Gabungan 6 𝗝𝗘𝗡𝗜𝗦 𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔 𝗧𝗘𝗥𝗣𝗜𝗟𝗜𝗛 yang sangat membantu untuk selesaikan masalah2 berkaitan dengan KENCING TAK LAWAS.

Ayyu Rijaal ini disahkan selamat oleh Kementerian Kesihatan Malaysia

Kenapa Ayyu Rijaal ini berbeza dari produk lawas kencing diluar sana?

1 Produk TAPI Suami isteri boleh makan tau. Lagi Jimat dan lagi senang nak amalkan.

BERAPA LAMA BARU BERKESAN ?

Secara purata, perbezaan positif boleh dilihat pada minggu pertama selepas amalkan AYYU RIJAAL. Amalkan secara konsisten setiap hari pada waktu sebelum tidur 2 biji sehari sehingga habis 1 botol. 

Alhamdulillah.. suka sangat Bila baca feedback mereka.
Sekarang Giliran abang untuk KEKAL SIHAT !!

0

UNIT SUDAH TERJUAL

LEBIH BERIBU PARCEL KELUAR SETIAP BULAN

Dah baca testimoni atas tu? Ok baik jadi berapa harga Ayyu Rijaal ni?

Harga Ayyu Rijaal terlalu murah kalau nak dibandingkan dengan manfaat & perubahan yang abang akan alami nanti.

Harga asal Ayyu Rijaal ni RM190 untuk 1 botol, tapi sekarang ni kami buat promosi, dimana dari harga rm170 sebotol,sekarang ni kami bagi hanya RM87 je 1 botol, abang dah jimat RM103 sekarang ni.

Dan kalau abang serius nak rawat masalah kencing tak lawas yang dah lama membelenggu, jujur saya katakan ambillah 3 botol. Amalkan secara konsisten pasti akan sembuh. Kalau ikutkan harga asal rm570 untuk 3 botol tapi sekarang kami bagi hanya RM137 je, yang ni memang betul-betul harga tak masuk akal.

Saya sarankan abang ambil pakej 3 botol supaya rawatan untuk masalah abang ni akan lebih sempurna, Harga 3 botol pun lebih jimat daripada pakej lain

Yang penting :
 
FREE COD
FREE POSTAGE
 
Untuk Seluruh Malaysia

Alhamdulillah, majoriti pengguna yang dah amalkan AYYU RIJAAL ni memang berkesan jika betul-betul konsisten makan setiap hari. Untuk nampak kesan lebih cepat, biasanya peringkat awal abang akan rasa kencing menjadi lancar, tak perlu bangun malam kencing, simtom beransur hilang, batu karang akan hancur dan lain-lain lagi.

Saya syorkan sangat-sangat kat abang, abang wajib makan ayyu rijaal ni, jangan biarkan lama-lama..effect dia sangat teruk bang, akan effect kepada tubuh kita. Silap hari bulan, kena buat operation.

Abang beli 3 botol dulu yer, untuk tengok kesan macam mana, saya doakan semoga abang cepat sembuh, dapat beribadah dengan sempurna, dapat buat kerja dengan baik dan semoga abang dipermudahkan segala urusan didunia dan akhirat..amiinn

Abang boleh pilih yer nak set yang mana satu, abang tekan je butang Nak 3 botol, 2 botol atau 1 botol.

Kalau produk tak sampai ke rumah abang, kami akan pulangkan semula wang. Dan kalau abang makan lebih dari 3 botol, tapi langsung tak Memberi kesan, kami akan bagi balik duit abang dan tebus dalam masa 15 hari sahaja. dengan syarat abang kena konsisten makan setiap hari, minum air kosong paling kurang 8 gelas sehari supaya darah dapat berjalan dengan lancar.

FREE COD + FREE POS

Jimat RM15, Khidmat cod dari NinjaVan sangat Padu. Bayar kat abam posmen bila barang sampai

Peringatan mesra: PROMOSI DISKAUN JIMAT ini diberikan pada waktu ini sahaja.

OFFER boleh berakhir pada bila-bila masa dari sekarang dan anda perlu bayar pada harga asal rm190 sebotol & tiada lagi diskaun diberikan selepas ini.

Dapatkan Segera Sementara Stok Promosi Masih Ada. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

error: Content is protected !!
Scroll to Top