IKHTIAR DAN USAHA DENGAN MUSTAJAB

UNTUK MUDAH LEKAT & HAMIL

Bila tengok gambar baby, tenang je. Tak lama lagi aku pulak yang akan mengandung dan ada anak yang comel macamni.. Amiin

Dah banyak kali terasa hati dengan orang terdekat, asyik tanya bila nak ada anak, kawen dah lama. Bukannya aku taknak, tapi belum ada rezeki.

Sakit hati sangat dengan orang macamni, nak marah tp tak boleh. mungkin aku kena ikhtiar lagi.

UNTUK PASANGAN IKTIAR HAMIL. KETAHUI DULU PUNCA-PUNCA KENAPA SUSAH HAMIL 

SAYA NAK TANYA, AKAK ADA TAK MASALAH SETIAP BULAN ATAU SETIAP MINGGU SEPERTI DI BAWAH ?

🤨 Rahim yang lemah

🤨 Menggunakan Pelincir sewaktu bersama

🤨 Ada masalah PCOS

🤨 Salah kira waktu Subur

🤨 Gaya Hidup tak seimbang dan Obes

🤨 Pasangan Selalu Stress

🤨 Dah cari waktu subur untuk bersama tapi tak lekat

🤨 Kena label Mandul oleh orang terdekat

🤨 Selalu rasa down bila orang nya bila nak ada anak

🤨 Nak tambah anak tapi xlekat walaupon dah cabut perancang

🤨 Masalah PCOS

🤨 Rahim tak kuat, kerap gugur

🤨 Bermacam-macam cara dah buat, tapi tak lekat jugak. sedih tau

Selain dari anak itu rezeki. akak perlu faham yang mana bila rahim akak betul-betul sihat dan sampai waktu subur, bila akak bersama insyaAllah akan mudah lekat.

Tapi akak jangan lah risau. kalau adik beradik lain boleh mengandung. mesti akak pon boleh. yang tak bolehnya akak buat tak tahu tanpa ikhtiar.

tapi kalau akak dah baca sampai sini, Fatin yakin yg akak mesti orang yang jenis ikhtiar. Dan Fatin sebenarnya dah bantu raaaamai orang dapat cahaya mata pertama dan juga cahaya mata kedua.

Jangan risau lah kak. Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya selagi akak ada usaha yg penting akak ikhtiar dulu jangan putus harapan.

MEMPERKENALKAN MUSTAJAB PERAWAN

Produk ini menggunakan bahan yang berkualiti dan Selamat (Halal & Lulus KKM)

JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/ 1 085-10/2012

SIJIL KKM : MAL08051589TC

Kenapa Mustajab Perawan ini berbeza dari produk zuriat diluar sana?

1 Produk TAPI Suami isteri boleh makan tau. Lagi Jimat dan lagi senang nak Lekat.

BERAPA LAMA BARU BERKESAN ?

Secara purata, berbezaan positif boleh dilihat pada minggu pertama selepas amalkan MUSTAJAB. Amalkan secara konsisten setiap hari pada waktu sebelum tidur 2 biji sehari sehingga habis 1 botol. Buat kiraan selepas kali terakhir sis period

Alhamdulillah.. suka sangat Bila baca feedback mereka.
Sekarang Giliran akak untuk bergelar seorang IBU !
0

UNIT SUDAH TERJUAL

 

LEBIH BERIBU PARCEL KELUAR SETIAP BULAN

Pembeli telah membeli
0

Dah baca testimoni atas tu? Ok baik jadi berapa harga Mustajab Perawan ni?

Harga Mustajab Perawan terlalu murah kalau nak dibandingkan dengan manfaat & perubahan yang sis akan alami nanti.

Harga asal Mustajab Perawan ni RM170 untuk 1 botol, tapi sekarang ni kami buat promosi, dimana dari harga rm170 sebotol,sekarang ni kami bagi hanya RM87 je 1 botol, akak dah jimat RM83 sekarang ni.

Dan kalau akak serius nak rawat masalah susah nak lekat yang dah lama membelenggu, jujur saya katakan ambilah 3 botol. Amalkan secara konsisten pasti akan hamil. Kalau ikutkan harga asal rm510 untuk 3 botol tapi sekarang kami bagi hanya RM137 je, yang ni memang betul-betul harga tak masuk akal.

Saya sarankan akak ambil pakej 3 botol supaya rawatan untuk masalah akak ni akan lebih sempurna, Harga 3 botol pun lebih jimat daripada pakej lain

Yang penting :

FREE COD

FREE POSTAGE

 
Dapatkan Segera Sementara Stok Promosi Ini Masih Ada !!
 

RAWATAN YANG PALING EFEKTIF DAN DI SYORKAN OLEH PAKAR PERBIDANAN

Your Products

Product
Quantity
Price
PAKEJ COMBO ( 2 BOTOL )
+
RM137.00
Percuma 2 free gift
PAKEJ JIMAT 3 BOTOL
+
RM157.00
PAKEJ PERCUBAAN (1 BOTOL)
+
RM97.00

Billing details

Malaysia

Your order

ProductSubtotal
SET RAWATAN LENGKAP ( 3 BOTOL )
  × 1
RM157.00
SubtotalRM157.00
Shipping
TotalRM157.00
  • BARANG SAMPAI BARU BAYAR

Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our privacy policy.

Peringatan mesra: PROMOSI DISKAUN JIMAT ini diberikan pada waktu ini sahaja.

OFFER boleh berakhir pada bila-bila masa dari sekarang dan anda perlu bayar pada harga asal rm170 sebotol & tiada lagi diskaun diberikanselepas ini.

Dapatkan Segera Sementara Stok Promosi Masih Ada. 

Alhamdulillah, majoriti pengguna yang dah amalkan MUSTAJAB PERAWAN ni memang berkesan jika betul-betul konsisten makan setiap malam. Kesan Awal bagi yg makan kapsul mustajab ni, biasanya akak akan rasa

✅Tubuh jadi ringan

✅Lenguh2 akan hilang

✅Tumit dah kurang sakit

✅Kencing akan lawas

✅Period teratur dan lain-lain lagi.

Saya syorkan sangat-sangat kat akak, akak wajib makan Mustajab Perawan ni, jangan biarkan lama-lama. effect dia sangat teruk kak, akan effect kepada tubuh kita dan boleh effect kepada suami sebab suami nakkan zuriat. Silap hari bulan, akak ada madu.

Akak beli 3 botol dulu yer. saya doakan semoga akan cepat hamil, dapat bersama dengan suami sekarang hingga tua, Semoga akak dipermudahkan segala urusan didunia dan akhirat..amiinn

Akak boleh pilih ye nak set yang mana satu, akak tekan je butang Nak 3 botol, 2 botol atau 1 botol.

” Semoga Allah menjawab doaku, untuk hadirkan si kecil di dalam rahimku.. menyejukkan hatiku.. anugerah terindah…”

AMINNNNNN…

Soalan Lazim

Masih ragu – ragu untuk dapatkan Mustajab Perawan? Anda boleh dapatkan maklumat lanjut melalui soalan lazim di bawah untuk bantu anda buat keputusan.

Anda boleh lihat kesan seawal 14 hari dengan penggunaan secara konsisten. Badan akan terasa lebih ringan dan tidak cepat letih. Period semakin teratur. Disyorkan untuk amalkan sekurang-kurangnya 3 bulan untuk pasangan yang ingin ikhtiar hamil

Mustajab perawan adalah sejenis Harba semulajadi dan bukan ubat. Jadi ia selamat digunakan sebelum, semasa & selepas mengandung. Malah telah mendapat kelulusan dari KKM dan mempunyai Halal JAKIM.

Boleh! Malah digalakkan untuk sama-sama berusaha. Kerana bahan di dalam Mustajab perawan sangat bagus untuk kesihatan sperma dan dalaman lelaki

Tidak perlu. Kerana kandungan Folic Acid di dalam Mustajab perawan telah mencukupi untuk memenuhi keperluan satu badan

Mustajab perawan sesuai diamalkan seawal dari semasa ingin merancang kehamilan, semasa hamil & selepas kehamilan. Kerana ia mengandungi bahan yang sememangnya disyorkan oleh Doktor O&G

Cara Makan MUSTAJAB PERAWAN

Ambil 2 biji sehari sebelum tidur
– Jika ada mengambil sebarang ubat atau supplement yg lain, boleh jarakkan 1-2jam pengambilan
– Disarankan mengambil 8gelas sehari air putih
– Ketika haid, boleh amalkan seperti biasa
Semoga bermanfaat

Disclaimer : This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Testimonials found in this website and/or from Iliani Enterprise are unverified results that have been forwarded to us by users and may not reflect the typical purchaser’s experience, may not apply to the average person and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.

Disclaimer:

Facebook™️ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. The site isteriidaman.com is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners

error: Content is protected !!
Scroll to Top